dobre

Polecany nową usługę

Paczkomaty InPost

Najczęściej zadawane pytania

 !!! UWAGA !!!
BARDZO WAŻNA INFORMACJA DLA WSZYSTKICH KLIENTÓW FIRMY AVON, NA OPAKOWANIACH ZNAJDUJE SIĘ DATA PRODUKCJI, NIE JEST TO DATA WAŻNOŚCI

WSZYSTKIE KOSMETYKI FIRMY AVON MAJĄ 3 LATA WAŻNOŚCI OD DATY PODANEJ NA OPAKOWANIU, ZAŚ PO OTWRCIU ZDODNIE Z PIKTOGRAMEM NA OPAKOWANIU.

Gwarancja na produkty niekosmetyczne: 24 miesiące.

Nie pamiętam hasła logowania do avonsklep.com.pl, co zrobić ? 

Na stronie głównej, obok ikony "koszyk"" znajduje się pole "Moje KONTO ", kliknij na nie. Pod oknem logowania pojawi się inskrypcja "Przypomnij hasło". W puste pole wpisz swój adres mailowy, a my wyślemy na niego wiadomość zawierającą hasło tymczasowe. Dzięki niemu będziesz mógł się zalogować do swojego profilu i zmienić hasło na nowe.

 

Co oznacza dostępność towaru podawana przy każdym produkcie? Czy w tym czasie otrzymam przesyłkę?

 

"Dostępność" oznacza obecność danego produktu w magazynie sklepu AVONSKLEP, bądź czas niezbędny do jego sprowadzenia. "Dostępność : JEST " nie oznacza, że dostarczamy przesyłkę Klientowi tego samego dnia, w którym złożył zamówienie. Oznacza to natomiast, iż paczka zostanie nadana w ciągu 24h od momentu złożenia zamówienia  w przypadku wybrania płatności za pobraniem lub 24h od momentu zaksięgowania wpłaty w przypadku płatności przelewem bankowym lub kartą płatniczą. Wysyłka do np. 3-5 dni oznacza zaś, iż jest to czas nieodzowny do sprowadzenia danego wzoru i wysłania go do Klienta.
" oferta limitowana do wyczerpania promocji !" lub "na zamówienie (7-10) po sprawdzeniu dostępności" - oznacza, że może zaistnieć sytuacja zakończenia dostępności produktu przed upływem końca katalogu. Dotyczy to w szczególności produktów niekosmetycznych. W takim przypadku realizujemy zamówienie bez tych produktów, wraz z odpowiednią formą rozliczenia w przypadku płatności kartą lub przelewem. Patrz więcej na temat zwrotów w regulaminie

Uwaga: "dostępność" nie obejmuje czasu potrzebnego na dostarczenie przesyłki adresatowi za pomocą np. Poczty Polskiej czy firmy kurierskiej.

 

 

Czy cena wyświetlana przy produktach obejmuje koszty wysyłki ?

 

Nie. Cena wyświetlana obok każdego produktu określa jego wartość brutto ( z podatkiem VAT). Opłata za dostawę doliczana jest do całego zamówienia. Szczegóły dotyczące opłat za wysyłkę znajdą Państwo w dziale "Wysyłka GRATIS".

 

Produkty, które zamawiam mają różną dostępność. Czy w takim wypadku będą one do mnie wysłane w różnych terminach ?

Nie. Zamówienie będzie przesłane po skompletowaniu całego zamówienia, aby obniżyć koszty. Jeżeli produkty z krótszym czasem oczekiwania mają być wysłane szybciej, należy złożyć oddzielne zamówienie.

 

Po złożeniu zamówienia dostałem/am  informację, że zamówiony produkt jest niedostępny. Dlaczego?

Choć staramy się, aby nasza oferta była ciągle uaktualniana, czasami zdarza się, iż produkt, który został włożony do koszyka nie jest już produkowany lub dostępny w naszym magazynie centralnym. Wtedy, niestety, niemożliwa jest realizacja zamówienia. Zdarza się także, szczególnie w przypadku wyprzedaży, iż po ostatnie sztuki danego modelu, zgłasza się więcej chętnych niż jest ich samych. Wówczas liczy się kolejność składanych zamówień. W takich sytuacjach staramy się Państwa powiadamiać drogą mailową o zaistniałej sytuacji.

 

 

Kilka dni temu otrzymałam/em potwierdzenie wysłania przesyłki, ale ta do chwili obecnej do mnie nie dotarła. Co się stało?

 

W takim wypadku prosimy o kontakt z Państwa Urzędem Pocztowym, w celu sprawdzenia czy zamówiony produkt nie czeka tam na odbiór. Często zdarza się bowiem, iż awizo pozostawione przez listonosza ginie, lub doręczyciel nie ma możliwości jego zostawienia (np. domofon na klatce schodowej). Wtedy odbiorca nie zostaje poinformowany o nadejściu przesyłki. Jeżeli jednak okaże się, że przesyłki tam nie ma, wówczas prosimy o kontakt z naszym sklepem (sklep@avonsklep.com.pl ).

Natomiast, jeśli zamawiali Państwo przesyłkę za pomocą firmy kurierskiej ,  także prosimy o kontakt z naszym biurem. Podamy wtedy Państwu numer nadawczy paczki dzięki któremu, będą Państwo w stanie "monitorować" drogę swoich zakupów.

 

Po złożeniu zamówienia nie otrzymałam/em  mailowego potwierdzenia zakupu. Dlaczego?

 

Przyczyną takiego stanu rzeczy może być błędnie podany adres mailowy (poprawny adres mailowy jest niezbędny do prawidłowego procesu zamawiania) lub źle złożone zamówienie. W razie problemu prosimy o kontakt mailowy : sklep@avonsklep.com.pl lub  telefoniczny: 780-538-521  w godzinach 8.00-20.00.